23 april 2020

Jaarverslag 2019

2019 was zowel een spannend als moeilijk jaar. Ondanks tegenslag en onderdrukking, bleven onze partners ongelofelijk energiek en veerkrachtig. Hun werk en activisme hebben ons enorm geraakt en geïnspireerd.

Vorig jaar gaven we 157 subsidies aan 144 groepen vrouwen, meiden, trans en intersekse personen, en aan vrouwenfondsen in 67 landen, samen in totaal meer dan  €6 miljoen.

Lees ons Annual report 2019

Om kosten te besparen, publiceert Mama Cash het volledige jaarverslag 2019 alleen in het Engels. Lees je liever in het Nederlands over wat we in 2019 bereikt hebben, dan kun je ons verkorte jaarverslag lezen.

Bekijk het online jaaroverzicht '2019 in het kort' >>

Hartelijk dank!

We zijn iedereen die Mama Cash in 2019 heeft ondersteund enorm dankbaar. Dankzij de gulheid van onze donateurs en institutionele donoren kunnen vrouwen-, meiden-, transgender- en interseksegroepen en vrouwenfondsen overal ter wereld onverschrokken opkomen voor mensenrechten. Ook zijn we bijzonder trots op alle organisaties die we steunen. Hun werk en activisme inspireert ons enorm.

Mama Cash verslagen uit eerdere jaren

Mama Cash Jaarverslag 2018 >>
Mama Cash Jaarverslag 2016 >>
Mama Cash Jaarverslag 2015 >>